Exposició de dibuix i pintura de l’alumnat de l’Escola Municipal d’Expressió
L'alumnat de Dibuix i Pintura de l'Escola Municipal d'Expressió (EME) exhibeixen una selecció de les seves creacions més destacades d'aquest curs.
L’alumnat de Dibuix i Pintura de l’Escola Municipal d’Expressió (EME) exhibeixen una selecció de les seves creacions més destacades d’aquest curs. L’exposició, de temàtica lliure, reuneix una gran varietat de tècniques que inclouen el llapis, l’aquarel·la, el retolador, l’acrílic i l’oli. Organitza: Escola Municipal d’Expressió
Imatges
Compartir
Més Exposicions a Olot
Exposició "Agde, el camp dels catalans"
Exposició "Carretera de Málaga a Almería. La Desbandá, 1937"
Matinal de portes obertes al MUME
Exposició "Ràdio Capital. 25 anys de notícies · Palafrugell"
Exposició "Carretera de Málaga a Almería. La Desbandá, 1937"
Exposició "Agde, el camp dels catalans"